JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI A REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI?
1) Vady způsobené přepravou:
Při přebírání zásilky od dopravce je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu (uvést do skeneru řidiče – převzetí s výhradou).
Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky. Reklamace k dopravci je vždy řešena s odesílatelem zásilky, proto doporučujeme vady nahlásit ihned přímo na obchod@mars-svratka.cz nebo kvalita@mars-svratka.cz a přiložit prodejní fakturu, abychom mohli reklamační řízení s dopravcem neprodleně zahájit (stanovený možný termín je maximálně do 7 kalendářních dní od doručení zásilky).
Dále je nutné pořídit fotodokumentaci během rozbalování zásilky – k reklamaci jsou potřebné fotografie zásilky, dále fotografie detailu v místě poškození obalu, obsah zásilky (poškozené zboží), výplň a obal včetně všech etiket, které na zásilce jsou.
2) Jiné vady:
Jestliže obdržíte výrobek, který byl poškozen jiným způsobem než nešetrnou manipulací během přepravy (např. špatný lak, nedokonalé sváry, nekvalitní provedení…) nebo obdržíte jiný výrobek či barevnou kombinaci, než tu, kterou jste si objednali, zašlete Vaši reklamaci na obchod@mars-svratka.cz nebo kvalita@mars-svratka.cz. K Vaší reklamaci je nutné přiložit fotodokumentaci vady a prodejní fakturu.
K nahlášení vad je možné využít reklamační formulář MARS Svratka, a.s.
Lhůta pro vyřešení je maximálně 30 dní.
👇🏻REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ NALEZNETE KE STAŽENÍ NÍŽE 👇🏻