Jak postupovat při reklamaci?

Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.

Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a žádat o sepsání zápisu o škodě. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci během rozbalování zásilky a následně fotografie přidat k reklamaci.

Pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic). Reklamaci lze uplatnit na https://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=reklamace

Pro reklamování poškozených výrobků, které byly doručeny na paletě se obraťte na obchod@mars-svratka.cz

Jestliže obdržíte výrobek, který byl poškozen jiným způsobem než nešetrnou manipulací během přepravy (např. špatný lak, nedokonalé sváry, nekvalitní provedení, .) nebo-li obdržíte jiný výrobek či barevnou kombinaci, než tu, kterou jste si objednali, použijte “Reklamační formulář”. Vyplněný reklamační formulář, nejlépe s fotodokumentací (pokud se jedná o poškození), zašlete na obchod@mars-svratka.cz.

Na Vaši reklamaci bude odpovězeno do 3 pracovních dnů. Lhůta pro vyřešení reklamace je maximálně 30 dní.